Pristatymas ir atsiskaitymas

Užsakymų priėmimas

Užsakymo pateikimo metu mokėti nereikės. Pateikus užsakymą gausite patvirtinimą į nurodytą el. paštą (jei negaunate, patikrinkite Spam). Kadangi augalai gyvi ir jų kokybė greitai kinta, pirmiausia patikriname, ar visus užsakytus augalus turime, ar visi tinkamos kokybės. Tuomet per 5 d.d. susisiekiame su jumis dėl pageidaujamo apmokėjimo būdo ir pristatymo/atsiėmimo laiko (pavasarį gali susidaryti eilės iki 15 d.d.).

Augalai su prierašu „Išankstinis užsakymas” prekyboje atsiranda gegužės gale-birželį. Dėl jų pristatymo ir apmokėjimo susisiekiame prieš vykdant užsakymą.

 

Užsakymų pristatymas

Pateikiant užsakymą galima rinktis kelis variantus:

Atsiėmimas medelyne – nemokamai galite atsiimti užsakytus augalus medelyne, Draugystės g. 56, Lekėčių k., Šakių r.

Pristatymas į paštomatą – nedidelius užsakymus siunčiame paštomatais. Kadangi labai riboja dėžės dydis, po užsakymo patikslinsime, ar užsakymas gali būti pristatytas šiuo būdu. Orientacinis augalų kiekis – 8 augalai.

Pristatymas į namus – užsakymus siunčiame per kurjerius į namus arba patys atvežame visoje Lietuvoje. Pristatymo į namus kaina 8 eur, bet gali būti tikslinama – priklauso nuo augalų dydžio ir kiekio. Gavę užsakymą el. paštu atsiunčiame sąskaitą apmokėjimui. Po apmokėjimo per 2 d.d. išsiunčiame augalus (nesiunčiame penktadieniais ir savaitgalį).

Vidurvasarį pristatymo terminai gali išsitempti – per didžiausius karščius augalų nesiunčiame, nevežame ir nerekomenduojame sodinti.

 

Atsiskaitymas

Kai susisieksime dėl užsakymo, sutarsime ir Jums patogiausią būdą atsiskaityti:

Grynaisiais atsiimant užsakymą (atsiimant medelyne, sutartoje vietoje), bankiniu pavedimu (siunčiant per kurjerius), banko kortele (atsiimant medelyne).

 

Užsakymų atšaukimas

Jei apsigalvojote, netenkina pristatymo sąlygos ar yra kita priežastis, galite atšaukti savo užsakymą el. paštu info@silingumedelynas.lt, telefonu +370 662 39587.

 

Prekių grąžinimas

Augalai yra negrąžinami. Pirkėjas visada turi teisę nepriimti blogos kokybės augalų. Jei pristatymo ar siuntimo metu augalai buvo sužaloti, susisiekite telefonu ar el. paštu – ieškosime tinkamo sprendimo: ar grąžinti už juos pinigus, ar pristatyti naujus augalus (tokiu atveju pristatome savo sąskaita).

 

Skundai ir ginčų sprendimo tvarka

Iškilus klausimams ar turint nusiskundimų, pirmiausia prašome kreiptis el. paštu info@silingumedelynas.lt, telefonu +370 662 39587.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Elektroninė ginčų sprendimo platforma: ec.europa.eu/odr/